OK
پنج شنبه 6 ارديبشهت 1403
1 2 3
FITCO manufactures the highest quality products <=> فيتکو : راه حلهاي خلاقه , انجام فوري , کار برجسته

 

آزمايش ديافراگم ساخت داخل

ارژنگ شجاعي مديرعامل بسپار سازه گفت: اين سازه پيش از اين از ديگر کشورها تامين مي شد که براي نخستين بار در جهت تامين نياز صنعت نفت اين قطعه به سفارش شرکت نفت فلات قاره براي سکوهاي پروژه فروزان ساخته شد.

وي با اشاره به اينکه اين قطعه در فراساحل کاربرد دارد، تصريح کرد: ديافراگم سکوهاي نفتي قطعه اي نگهدارنده است که هنگام نصب جکت از ورود آب به سکو و غرق شدن آن جلوگيري مي کند.

وي با تاکيد بر اين که مراحل آزمايش اين قطعه در پروژه فروزان به اتمام رسيده و نتايج آن موفقيت آميز بوده، اظهار کرد: قيمت قطعه ساخته شده در داخل کشور کمتر از يک سوم نمونه اروپايي آن است.

شجاعي با اشاره به حساسيت ويژه اين قطعه افزود: نمونه هندي اين قطعه پيش از اين در پروژه هاي ديگر مورد استفاده قرار گرفته است که به دليل کيفيت پايين، ديافراگم هنگام نصب جکت پاره شده و خسارات هنگفتي را به همراه داشته است.

اين فعال بخش خصوصي قطر قطعه ساخته شده را 60 اينچ عنوان کرد و گفت: هيچ گونه محدوديتي در ساخت انواع مختلف اين قطعه وجود ندارد؛ به طوري که امکان ساخت قطعه براي لوله هاي تا قطر 144 اينچ نيز وجود دارد.

به گفته شجاعي، بومي سازي ديافراگم مورد نياز در سکوهاي نفتي، سالانه از خروج صدها هزار دلار ارز بابت خريدهاي خارجي جلوگيري مي کند.

وي اظهار کرد: شرکت بسپار سازه پازاوار که پيش از اين بزرگترين ضربه گير اسکله در خاورميانه را توليد کرده است، در حوزه توليد قطعات لاستيکي خاص، فندر (ضربه گير اسکله)، شاکسل، انواع جنت هاي لايروبي و لرزه گيرهاي صنعتي فعاليت مي کند.



1395/10/22
Bookmark and Share نظرات شماره خبر :125 تعداد بازدید :5381